Homely ville utfordre et etablert boligalarm-marked. Resultatet ble fantastisk!
A2N Reklame & Digitalbyrå valgte smart for sin kunde Homely, da Konkurransetilsynet avslørte ulovlig samarbeid mellom gigantene Verisure og Sector Alarm. Saken skapte massive nyhetsoppslag og ga Homely, som utfordrer, en unik mulighet til å posisjonere seg i et allerede presset marked.
“Når kampanjemålsetningen er høy synlighet og merkevarebygging, får kundene mye igjen for markedsbudsjettet og god effekt av kontekstuell annonsering. Med stor entusiasme kan vi nå tilby en innovativ og fremtidsrettet annonseplattform uten bruk av data.”
A2N sørget for å annonsere Homely med markedets rimeligste og ærligste boligalarm på alle saker som omhandlet avsløringen av samarbeid mellom Verisure og Sector Alarm. Ved å benytte kontekstuell annonseringer, traff de blink på brukeren som allerede var i modus da de leste artikkelen og motivert til å handle. Som følge av høy motivasjon hos bruker, ble det målt betraktelig lenger lesetid på egne sider og lavere bounce.
Selve kampanjen ga utrolige 600% høyere konverteringer enn normalt og var uten tvil en kampanje med stor suksess!
Lyst til å høre om hvordan du kan komme i gang med kontekstuell annonsering?
Kobler matcher mennesker og budskapp
Har du spørsmål eller lurer på hvordan du kan ta i bruk kontekstuell markedsføring? Ta kontakt med en av våre rådgivere.
- Head of Partnership
- kjellove@kobler.no
- +47 930 30 369