"Markedsførere på jakt etter et fullverdig alternativ for tradisjonell annonsering, har ført til sterk og økende interesse for kontekstuell markedsføring. For å imøtekomme den store etterspørselen i bransjen, har vi hentet inn enda en seniorrådgiver til det norske salgsteamet," sier Eirik de ferry Smith, salgssjef i Norge.
Stein Knestang, som kommer fra OMD, er allerede godt i gang med ulike byrågrupperinger og større direkteannonsører. Med bakgrunn som senior medierådgiver og lang fartstid i bransjen, vil hans kunnskap og innsikt løfte Kobler sin dialog med Norges største annonsører.
I likhet med resten av teamet, er han langt fra noen nybegynner.
Han startet sin karriere hos Schibsted i 2007 og har siden den gang opparbeidet seg lang erfaring som prosjektleder og senior medierådgiver, hvorpå han har jobbet hos både Vizeum, Släger og nå senest OMD.
“Kobler er et spennende selskap jeg har hatt et godt øye til lenge og som jeg også har hatt gleden av å samarbeide med. De har et unikt produkt og forretningsidé med høyt fokus på relevans, effekt og kreativitet. Kontekstuell annonsering er i vinden som aldri før og jeg gleder meg til å ta del av utviklingen videre og bli bedre kjent med de alle dyktige menneskene som jobber her, avslutter Stein.”
Kobler matcher
innhold med
budskap
Har du spørsmål eller lurer på hvordan du kan ta i bruk kontekstuell markedsføring? Ta kontakt med oss.