Det er liten tvil om hva som er hovedfokuset i dagens medier. Den svært alvorlige situasjonen preger alle landets medieforsider og det florerer av artikler de aller fleste ikke ønsker at sin merkevare skal assosieres med.
Men dette betyr ikke det at du må stoppe all markedsføring. Det betyr bare at du må trå ekstra varsomt og sørge for at du til enhver tid har full kontroll, så du ikke havner på upassende plasseringer.
Det kan du med Kobler! Ved å styre annonseringen mot trygg kontekst og ekskluderer de artiklene du ikke ønsker å assosieres med, beskytter du merkevaren din, samtidig som du trygger mottaker.
Vi garanterer i tillegg at du aldri vil havne på noen forsider.
Annonser trygt
Med Kobler's innebygde sensitivitetsfilter vil du alltid kunne føle deg trygg på at du aldri vil havne på artikler som omhandler vold, terror osv. Med kontekstuell annonsering velger du selv hvilke artikler du ønsker å knytte deg til. På samme måte kan du også velge bort de artiklene du ikke ønsker at dine annonser skal knyttes til, dersom du ser at sensitivitetsfilteret ikke automatisk ekskluderer disse.
Content Target i kombinasjon med vårt sensitivtetsfilter, gjør at du trygt kan annonsere selv i krevende tider.
Ønsker du å vite mer om hvordan du kan få mest mulig ut av din kontekstuelle kampanje?
Ta kontakt med oss!
Vi matcher annonser til
rett kontekst
Har du spørsmål eller lurer på hvordan du kan ta i bruk kontekstuell markedsføring? Ta kontakt med en av våre rådgivere.