Teamets nyeste tilskudd er Thea Waalen Borch, som startet i Kobler august.
Thea har funnet seg godt til rette i teamet og har allerede fylt opp dagene med oppgaver og egne kunder.
“Thea er uten tvil et kjærkomment tilskudd i en avdeling hvor det ikke har manglet på oppgaver den siste tiden! Vi har hatt en enorm pågang av nye kunder, spesielt etter at utfasingen av tredjeparts cookies startet. Flere markedsførere har utvilsomt fått øynene opp for en tryggere måte å markedsføre sine produkter, både når det gjelder å holde seg innen lovens grenser, men også viktigheten av egen merkevare og respekt overfor mottaker.” sier Asbjørn Juhl-Larsen, Head of Customer Success.
Hovedoppgaven til Customers Success teamet er å hjelpe kunder i gang med å se mulighetene innen kontekstuell annonsering. De har ansvar for all opplæring av Kobler-plattformen og hjelper blant annet med optimalisering av kampanjer for best mulig kampanje resultat.
Thea Waalen Borch har de siste 7 årene jobbet i Infomedia som rådgiver innen medieovervåkning. Hun mener medieovervåkning henger fint sammen med Kobler sin virksomhet.
“Min erfaring med å finne relevant medieinnhold for ulike bransjer, er noe jeg er sikker på vil komme godt med i min nye rolle her i Kobler. “ sier Thea.
Thea har også erfaring innen produktutvikling og med å formidle hvordan Sosiale medier og redaksjonelle mediedata kan brukes i kommunikasjon- og omdømmearbeid.
Hun har over lengre tid fulgt med på Kobler og synes det er spennende å endelig være med å bidra til så gode resultater som mulig for kunder med kontekstuell annonsering.
Thea er utdannet innen medieteknologi og kommunikasjon fra blant annet UiA.
Vi matcher annonser til
rett kontekst
Trenger en hjelpende hånd?
Kontakt vårt Customer Success-team!