“Markedsførere på jakt etter et fullverdig alternativ for tradisjonell annonsering, har ført til sterk og økende interesse for kontekstuell markedsføring. For å imøtekomme den store etterspørselen i bransjen, har vi hentet inn enda en seniorrådgiver til det norske salgsteamet", sier salgssjefen i Norge, Eirik de ferry Smith.”
Liv Jorunn Hallerud, som kommer fra Azerion, er allerede godt i gang med ulike byrågrupperinger og større direkteannonsører. Med bakgrunn fra roller som salgssjef, strategisk KAM og mediebyråansvarlig i selskaper som Coop og MediaSite, har Liv Jorunn en kompetanse som vil løfte Kobler sin dialog med norges største annonsører.
I likhet med resten av teamet, er hun langt fra noen nybegynner.
Hun startet sin karriere hos Aftenposten i 2000 og har siden den gang opparbeidet seg lang erfaring med kommersielt salg fra mediebransjen, både på norsk og nordisk nivå. Hun har i en årrekke jobbet med salg av digitale flater på vegne av nettaviser, nisjesider, samt SoMe som TikTok og Twitter.
“Jeg stortrives i team hvor man får jobbe med et bredt spekter av kunder, fra idé og konsepter til faktisk gjennomføring av markedskampanjer. Å få ta del i den reisen som Kobler er gang med er rett og slett helt unikt. Det gleder jeg meg veldig til, avslutter Liv Jorunn.”
Kobler matcher
innhold med
budskap
Har du spørsmål eller lurer på hvordan du kan ta i bruk kontekstuell markedsføring? Ta kontakt med oss.
- Senior Advisor
- livjorunn@kobler.no
- +47 982 03 172