Mye har skjedd siden innføringen av GDPR, 25. mai 2018. Regelverket rundt bruk av persondata er kraftig strammet inn og store bøter er blitt gitt til de som fortsetter å misbruke persondata. Til tross for dette er det fortsatt en vei å gå, det er viktig at det ikke blir en hvilepute i kampen om bedre personvern, forteller vår CEO Erik Bugge i sitt innlegg.
Innføringen av personvernforordningen (GDPR) har også ført til en økt bevissthet og ikke minst en villighet til å tenke nytt og se etter andre løsninger. Det har ført til en sterk vekst av nye spennende alternative løsninger som hjelper markedsfører å nå sine mål, på en effektiv og trygg måte.
I Kobler har vi gjennom mange år utviklet en fullverdig 3. generasjons kontekstuell annonseplattform, transparent og helt uten bruk av persondata.
Ved å annonsere kontekstuelt, plasserer du annonser i relevant kontekst. På den måten sørger du for å nå målgruppen med høy presisjon når de er i rett modus. Du øker verdien av hver eneste annonse, samtidig som du bygger en sterk og trygg merkevare. Helt uten bruk av persondata
Det betyr at du ikke trenger overvåke kundene for å nå målgruppen, med høy presisjon!
Kontakt oss for å høre om dine muligheter med kontekstuell annonsering.
Vi bryr
oss om
personvern!
Ta kontakt om du har spørsmål!