3. generasjons kontekstuell markedsføring plasserer budskapet i relevante redaksjonelle artikler. Automatisk og umiddelbart!
Helt uten bruk av persondata.
1. generasjon
Å plassere annonser i kontekst var tidligere en tidkrevende og manuell prosess. Innhold ble filtrert som relevant eller ikke. Annonsør fikk ingen innsyn i effekten av annonsen.
2. generasjon
Etterhvert tok datamaskinen over arbeidet med å identifisere relevant innhold og prosessen ble mer effektiv. Men teknologien kan ikke filtrere på graden av relevans eller skille ut innhold som kan være potensielt skadelig for merkevaren.
3. generasjon
Nå har intelligent maskinlæring gjort det mulig å drive kontekstuell markedsføring i stor skala. Med Koblers plattform filtreres innhold på graden av relevans og du kan velge selv hvilke artikler merkevaren din skal assosieres med.
Kobler matcher mennesker og budskap
Har du spørsmål om Kobler, personvern eller bruk av kontekstuell markedsføring? Ta gjerne kontakt med oss!