Takk til alle som deltok på høstens viktigste frokostseminar!
Torsdag 27. oktober arrangerte Kobler i samarbeid med ANFO et frokostseminar med tema; "Personvern – hvilket ansvar har du som annonsør?" I salen satt over 100 gjester og i panelet var kunnskapsrike folk fra hele bransjen samlet.
Fikk du ikke med deg seminaret eller har lyst til å se det igjen, kan du gjøre det her:
Det er gått 4 år siden GDPR ble innført i Norge og skapte hodebry for mange. Reglene er stadig i endring, de justeres og tilpasses for hva som er lov og ikke lov innen personvern.
Torsdag 27. oktober får du svar på hvilke regler som gjelder og hva det betyr for deg i praksis. Påmelding lenger ned på siden!
På dette frokostseminaret får du alt du trenger å vite om dagens situasjon, hva som er forventet å komme og ikke minst konsekvenser for deg som annonsør.I panelet sitter deltagere fra ulike deler av bransjen klare til å dele sin kunnskap.
Vi ser frem til en lærerik morgen med spennende historier, diskusjoner og ikke minst konkrete nyttige tips for deg å ta med videre. Jan Morten Drange fra ANFO vil lede paneldebatten.
Innlegg:
Erik Bugge, daglig leder og gründer av Kobler
Erik er grunnlegger av Kobler og brenner for menneskers rett til privatliv. Han har flere ganger vært invitert til EU parlamentet i Brussel for å diskutere lovgivningen rundt personvern. På dette frokostmøte vil han snakke om konsekvensen av DSA og DMA for digital reklame.
Karim Ghouas,teknologidirektør i Kobler
Karim har hovedansvaret for teknologien bak Kobler-plattformen. Han vil blant annet dele de utfordringer som Kobler har hatt og hvordan vi har valgt å løse disse i praksis.
Panelets deltagere (debatt):
Jan Morten Drange, administrerende direktør i ANFO
Jan Morten er dagens ordstyrer og kjent for de aller fleste. Han har lang fartstid innen bransjen og er Administrerende direktør i ANFO.
Svein Eriksen,Director of Sales i NHST Media Group
Svein har lang fartstid fra mediebransjen, deriblant Telenor Media, Scandivavia Online, Schibsted og Omnicom. Jobber nå som Director of Sales i NHST Media Group som også står foran mange nye utfordringer med DSA.
Jan Berthrand Danielsen,Country Manager i Adform
Leder for Adforms norske avdeling og jobbet tidligere hos Schibsted (kampanjer og leveranser). Brennende opptatt av digital markedsføring samt hvordan løse fremtidens utfordringer på best mulig måte.
Adrien Bjørnskau, General Manager RED dentsu X
Adrien representerer et av Norges største mediebyråer, RED dentsu X. Han har lang erfaring fra byråsiden og er ofte å se på scenen med inspirerende foredrag og innlegg.
Carsten Gunnarstorp, advokat i ANFO
Forretningsadvokat med særlig kompetanse innen markedsføringsrett og personvern. God kommersiell forståelse og formidlingsevne. Har de siste 4 årene vært ANFOs advokat og ekspert.
Erik Bugge,CEO i Kobler
Erik er grunnlegger av Kobler og brenner for menneskers rett til privatliv.
Vi matcher
annonser til
rett kontekst
Har du spørsmål eller lurer på hvordan du kan ta i bruk kontekstuell markedsføring? Ta kontakt med oss!
- Senior Advisor
- livjorunn@kobler.no
- +47 982 03 172
- Nordic Key Account Manager
- josefine@kobler.no
- +47 934 56 430
Hver måned deler vi stort og smått innen våre favoritt temaer; kontekstuell markedsføring, teknologi og personvern.
Smart for deg som vil henge med i utviklingen av presise annonseverktøy og verdien av kontekstuell kommunikasjon.
Obligatorisk for deg som er opptatt av personvern.