Ad Ops har blitt Customer Success
Ingenting gleder oss mer enn å se våre kunder lykkes. Derfor har vi etablert et eget Customer Success team. Teamet skal under ledelse av Asbjørn Juhl-Larsen, sørge for å gi deg den hjelpen du trenger for å nå dine mål.
Asbjørn Juhl-Larsen har over 20 års erfaring fra salg, hvor de siste 10 årene har vært i mediebransjen. Han startet som seniorrådgiver i Kobler januar 2020, nå har han gått inn i rollen som leder Customer Success teamet i Norge og Sverige.
Det var ganske tydelig for meg at Adops rollen i Kobler var utdatert, sier Asbjørn. Oppgavene til teamet skilte seg godt fra den tradisjonelle Adops-rollen. Vi er mye tettere på kundene og fungerer i stor grad som en forlenget arm for salgsteamet. Så fort kampanjen er i gang, er det Customer Success sin oppgave å følge opp både kampanjer og kunder.
Dette er grunnen til at vi i dag heter Customer Success. Vi lever av og for kundetilfredshet.
“For å si det enkelt: Customer Succsess teamet har det best når kundene er fornøyd.”
Teamet som i dag består av Veronica Dahl i Norge og Linda Larsson i Sverige, har to hovedoppgaver, opplæring av kunder og oppfølging av kampanjer. Vi har et øye på de aller fleste kampanjer i plattformen til Kobler og veileder kundene der det er behov for optimalisering eller hjelp med oppsettet, forklarer Asbjørn.
Kobler er som alle andre, avhengige av fornøyde kunder og derfor er det så utrolig viktig at Customer Success teamet er på og følger opp kundene.
Kobler matcher
innhold med budskap
Trenger en hjelpende hånd? Kontakt vårt Customer Success-team!