Privacy Ads Landing NO
Ingen persondata
Kontekstuell annonsering handler om å knytte annonsen til rett artikkel basert på relevans av innhold. Ingen bruk av persondata betyr ingen bekymring for GDPR.
Premium plassering
Kontekstuell annonsering setter deg som markedsfører i førersete. Du velger selv hvilke artikler du ønsker at dine annonser skal knyttes til. På den måten sikrer du premium plassering med høy relevans for alle dine annonser.
Dobbel synlighet
Kontekstuell annonsering gir vesentlig høyere viewability enn tradisjonelle programmatiske annonser. Annonserer du kontekstuelt, sikrer du at leseren er i rett modus og vil reagere mer positivt ved eksponering fordi annonsen oppleves relevant.
Merkevarebyggende
Du trenger ikke forfølge kundene for å oppnå gode resultater! Annonser plassert i rett kontekst viser sterk økning i av både treffprosent og leads. I tillegg vil det etterlatte merkevareintrykket være mer positivt enn ved tradisjonell annonsering.
Bli kunde på 1-2-3!
1. Kontakt oss!
Fyll inn kontaktskjema eller ta direkte kontakt med en av våre rådgivere.
2. Onboarding
Vi tar deg trygt gjennom vårt onboardingsprogram som gir deg alt du trenger av informasjon og opplæring.
3. Sett opp din kampanje
Du er nå klar til å sette opp din aller første kampanje.
Enkel rapportering
Rapporter enkelt når som helst under kampanjen med egne skjermbilder av annonsenes plassering.

Kom i gang med kontekstuell annonsering!

Ta kontakt med oss for en uforpliktende samtale.

Jeg samtykker med dette at Kobler kan bruke mitt navn og e-postadresse til å sende meg informasjon om kontekstuell markedsføring.

Liv Jorunn Hallerud, Senior Advisor at Kobler
Liv Jorunn Hallerud
Ansatte portrett Josefine
Josefine Nordstrand Aamodt