Muligheter2018-10-31T18:02:54+00:00

Ta eierskap til et tema.

Kobler gir tilgang til redaksjonelt innhold som er relevant for deg. Du kan være synlig hver gang avisene skriver om noe du ønsker å bli assosiert med. Du knyttes til passende saker ved å markere nøkkelord som du ønsker å relatere deg til. Du kan like enkelt avstå fra å knytte deg til saker, hvis det er artikler og innhold du ikke vil bli stilt sammen med.

Tenk stort. Tenk historie.

Hva hvis du har lagt om til bærekraftig produksjon, tatt et standpunkt for dyrevern, eller har landets mest mangfoldige arbeidsmiljø? Du kan knytte merkevarens visjon opp mot redaksjonelle tema med fengende god effekt. Hvis for eksempel leseren er interessert i miljøvern, vil din historien om bærekraftig produksjon være klok å formidle ved en toppsak om klima.

Tenk gøyalt. Vær aktuell.

Produktreklame kan være effektivt, men er sjelden spenstig. Hva om det skjer noe i verden som det du markedsfører kan dra veksel på? Det finnes fiskeprodukter når det skrives om kyllingbakterier, kjøttprodukter når det skrives om lakselus, og vegetarlasagne når det er hest i den fra Europa. Det finnes en stol fra IKEA som heter Harry – og som fortsatt er ledig når prinsen av Wales blir gift. Du kan være smart, aktuell og sjarmerende. Du kan sette foten i døra når nyhetsbildet byr deg en åpning.

Tenk gøyalt. Vær aktuell.

Produktreklame kan være effektivt, men er sjelden spenstig. Hva om det skjer noe i verden som det du markedsfører kan dra veksel på? Det finnes fiskeprodukter når det skrives om kyllingbakterier, kjøttprodukter når det skrives om lakselus, og vegetarlasagne når det er hest i den fra Europa. Det finnes en stol fra IKEA som heter Harry – og som fortsatt er ledig når prinsen av Wales blir gift. Du kan være smart, aktuell og sjarmerende. Du kan sette foten i døra når nyhetsbildet byr deg en åpning.

Tenk nytt. Tenk fritt.

Det vi interesser oss for, går ofte på tvers av kjønn og alder. Når avisene skriver om skiteknikk, eller testing av nye ski, kan det for eksempel være lurt å markedsføre smøring. Og da spiller det vel ingen rolle hvordan målgruppen din er definert? Enkelte ganger, og oftere enn vi tror, kan mottakeren din like gjerne være en kvinne på sytti som en gutt på sytten. Kobler setter ingen i bås.

Tenk trygt. Ha kontroll.

Kobler samarbeider med alle de store norske mediehusene. Vi publiserer kun på nasjonale og seriøse plattformer. Det sikrer deg at merkevaren din ikke havner på avveie. Logoen din vil ikke havne på sider med falske nyheter, ekstremt politisk, eller uønsket seksuelt innhold.

Tenk trygt. Ha kontroll.

Kobler samarbeider med alle de store norske mediehusene. Vi publiserer kun på nasjonale og seriøse plattformer. Det sikrer deg at merkevaren din ikke havner på avveie. Logoen din vil ikke havne på sider med falske nyheter, ekstremt politisk, eller uønsket seksuelt innhold.

Kom i gang
Hei!
Kobler bruker informasjonskapsler og den eneste grunnen til at vi gjør det, er for å forbedre nettsiden vår.
Vilkårene for bruk av cookies finner du her: Infokapsler
Ok